مصاحبه آرشیو خبر ها
ترک تورین غمگینم می کند

ترک تورین غمگینم می کند

آلوارو موراتا تاکید می کند که مدیر برنامه هاش با رئال مادرید در مورد آینده صحبت نکرده است و می گوید ترک یووه برایش آسان نیست. این مهاجم 23 ساله مد نظر چلسی، آرسنال و یا منچستر یونایتد است و با زدن دو گل در بازی دیشب توانست نظرها را به خود جلب کند، در مصاحبه با گاتزتا دلااسپورت گفت:

 

با مدیر برنامه هایم صحبت کردیم، او گفت که دیدارشان با رئال مادرید صرفا در مورد دیگو یورنته بوده است، پس در مورد وضعیت من صحبت نکرده اند. نمی توانم چیز بیشتری به هواداران یووه بگویم، متاسفم، اما اوضاع این چنین است. نمی دانم آینده ام چه خواهد شد. تمام چیزی که با اطمینان می توانم بگویم این است که در یوونتوس راحتم و اینجا مثل خانه ی من است و از تمام هوادارانی که همچنان برایم پیام های محبت آمیز می فرستند ممنونم. دوستان زیادی در تورین داریم و واضحا اگر این شهر را ترک کنم غمگین خواهم شد.

 

آلوارو در پایان گفت:

 

یووه یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا و بزرگترین باشگاه ایتالیاست. من از حضور در این تیم خوشحالم، و واقعا متاسفم که نمی توانم چیز بیشتری در مورد آینده ام بگویم چرا که به خودم بستگی ندارد. تمام کاری که می توانم انجام دهم این است که منتظر بمانم و ببینم چه می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: